sâmbătă, 4 februarie 2017

Altered boxes

"Altered" inseamna "modificat" in engleza si reprezinta un alt nivel de decorare a obiectelor. Unul mix-media, as zice eu, deoarece combina mai multe tehnici si presupune adaugarea unor accesorii prin lipire, de la panglici si dantele sau nasturi, pana la figurine din lemn/plastic/metal sau flori artificiale. Adica merge orice ai prin casa si se potriveste in contextul dorit de tine.
Pe internet gasiti "altered" cutii, sticle, tablouri, carti, o sumedenie de lucruri extrem de frumos concepute. Uneori insa este usor sa aluneci in latura kitsch a tehnicii. Aglomerarea de materiale trebuie gandita bine ca sa fie armonioasa. Mie, de exemplu, nu-mi plac perlutele adaugate peste dantela, mi se pare extrem de batranicios.
In schimb, imi plac teribil lucrarile in genul steampunk, cu tenta industriala. Rotitele acelea din metal mi se par fermecatoare. Aveti mai jos cateva exemple reusite, gasite pe Pinterest.

 
 
 
 
 
 
Da, va inteleg, vi se par extrem de incarcate, unii nu pot digera asemenea decoratiuni. Dar mie imi plac teribil! Asa ca, avand eu prin casa un soi de cos din lemn, m-am gandit sa experimentez. N-a iesit grozav, dar ma voi perfectiona cu timpul. Pe sipca din mijloc am aplicat chit si am lipit o dantela, jos este servetel, sus sunt aplicate figurine din lemn cu fluturi si flori. Este bun pentru pus plicuri, facturi si alte hartii la indemana. I-as mai tranti si o funda pe unul din manere, dar ma mai gandesc...



2 comentarii:

  1. Si mie imi plac decoratiunile complicate, doar ca nici nu prea am unde sa le pun si mereu am simtit ca le trebuie un altfel de spatiu in jurul lor. Adica mai mult aer liber, fara alte obiecte prin preajma. La fel ca si un anumit gen de tablouri, a caror valoare estetica sporeste parca daca in jurul lor peretele e liber.
    Spor la tot si o duminica frumoasa si inspirata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi plac astfel de decorațiuni,voi încerca și eu.
    Oare la coșulețul tău merg rotitele?
    O zi liniștită!

    RăspundețiȘtergere