duminică, 6 martie 2016

Sticle cu trei fete

Am terminat aseara a treia sticla cu trei fete pe care am avut-o de-a lungul timpului. Mi-a fost atat de draga incat as fi pastrat-o asa, simpla, obiectul in sine este frumos.
Prima sticla cu trei fete decorata a fost cam printre primele pe care le-am decorat, acum mai bine de trei ani cand incepusem sa cochetez mai serios cu tehnica servetelului. Arata asa...


Nu mi-aduc aminte de unde am capatat-o. A doua sticla a fost mai butelcoasa si mi-a inspirat un model traditional, dar ce-am mai muncit la ea! Potrivirea elementelor de servetel n-a fost usoara.


Dar asta se intampla acum doi ani si intre timp am uitat ce m-am chinuit atunci. Sticla de aseara, nu numai ca seamana cu cea de sus, dar partea din mijloc a fetelor este adancita, cu medalioane, dintre care doua au inscriptii cu numele firmei care produce bautura si anul in care s-a infiintat, asadar ca sa le decorezi trebuie sa le netezesti mai intai. Puteam face asta, dar pe urma m-am gandit ca muncesc prea mult, iar literele in relief sunt interesante, asa ca m-am hotarat doar sa le vopsesc.
Ca sa fie lucrul si mai obositor, eu fiind putin masochista, am hotarat sa folosesc hartia de orez monocroma pentru efectul semitransparent. Mi-a iesit pe nas pana am reusit sa potrivesc peticele de hartie pe laturile si rotunjimile sticlei. In medalionul neted am plasat o imagine alb-negru de epoca, iar peste hartia de orez am lipit trandafirasi din servetel. Am adaugat ceva contur acrilic, am sters cu patina pentru invechire si iata:


3 comentarii:

  1. Nu am descoperit decat astazi minunatiile ce-ti ies din minte si manute !Foarte ingenioasa decoratia si dificila,din cauza formei neobisnuite a sticlei !
    Cred ca voi incerca sa vad si alte creatii ale tale,mai vechi,sper ca nu ai ceva impotriva ?
    Zile senine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sticle interesante!!!! Intr-adevar o provocare - imi place asa mult cum arata decorate <3. Si modelele alese li se potrivesc de minune. <3

    RăspundețiȘtergere