sâmbătă, 27 februarie 2016

Cand esti prea entuziast...

De obicei, daca gasesti o reteta a succesului este bine sa te tii de ea, nu intotdeauna schimbarile sunt bune. Am facut candva o sticla in stil Art Nouveau, cu imagini ce reproduceau desenele lui Mucha. Arata asa...


Zilele trecute, deoarece am capatat o sticluta identica, am zis ca as putea reedita experienta. Numai ca, in entuziasmul meu, mi s-a parut ca pot folosi alte imagini, mi-am adus aminte ca mai am ceva hartie cu picturi de Klimt. Am realizat din nou fondul din grund cu crapaturi pentru invechire si am lipit imaginile, moment in care mi-am dat seama ca am ratat modelul. Klimt-ul n-avea nici o treaba cu Art Nouveau, asa ca finisajul cu pietricele colorate si contur acrilic nu mai mergea deloc. Asa ca am facut linii mai drepte, imitand un copac, am lipit floricele si cateva alte pietre. Rezultatul nu-mi prea place, n-am fost inspirata de data asta.

Dar am compensat frustrarea, decorand ultima tava de lemn din dotare. Sper ca de Paste Kauflandul sa readuca tavile in magazin, ca tare mi-au placut obiectele astea si le-am facut cu mare, mare placere.
Tava de astazi se numeste "Vintage Cottage" pentru ca aminteste de frumoasele si salbaticele gradini englezesti, pline de trandafiri.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu