sâmbătă, 1 august 2015

Un pic de albastru

In ultimul timp am acumulat un numar destul de mare de servetele, modele pe hartie si resturi diverse. Este clar ca trebuie sa le utilizez, altfel imi mai trebuie o cutie sa le depozitez.


Da, nici macar n-am reusit sa golesc cele doua cutii cat le-am imprastiat pe pat. E colectia mea si o iubesc. In orice caz, acum doua saptamani am avut un imbold si am mai taiat o serie de sticle, iata-le cum aratau aliniate si grunduite:

Singura "neciopartita" este a doua din dreapta pozei, este de la suc de rosii si m-am multumit sa-i chituiesc ghiventul deoarece este destul de larga la gura.
Apoi m-am gandit... Nu prea aveam elan...In plus mi s-au cam terminat culorile acrilice, cu exceptia unui tub mare de albastru intens. Asa ca vazele au iesit cam albastre, ca sa pot folosi aceasta culoare la fond.
 
Am avut si o vaza nou in aceasta perioada, am cumparat-o de la magazinul de solduri frantuzesti din incinta magazinului Leonardo unde gasesc mereu cate un obiect dragut bun de decorat. Este decorata doar pe jumatate, restul sticlei avand un model vegetal facut cu gel de sticla.


2 comentarii: