vineri, 1 mai 2015

Flori si fluturi

Cautand prin colectia mea de sticle am constatat ca am un numar de spate sticle de whisky din aceeasi marca, cu sectiunea patrata, asa ca am hotarat imediat ca trebuie sa fac un set. In paranteza fie zis, toate lucrurile bune vin in set sau in colectie, asa ca e musai sa alegi o tema. Eu am mai constatat ca in colectia de servetele am cateva de dimensiuni mici, de 25 de cm, toate cu model cu flori plus o hartie de decoupage plina, plina cu fluturi de toate dimensiunile si culorile.
Tema colectiei s-a impus de la sine: flori si fluturi in incercarea de a sarbatori cumva venirea zilelor calde, incarcate de parfum si animate de zborul insectelor si al pasarilor.
Servetelele de 25 de cm se potrivesc bine pe sticlele mai mici, eu obisnuiesc sa imbrac vaza cu totul atunci cand dispun de modele mai incarcate si mai marunte. Va voi arata la un moment dat si cum se lipeste o bucata mare de servetel sau chiar un servetel intreg pe o sticla, astfel incat sa nu se cuteze prea tare. Imbracarea cu totul a unei vaze ne scuteste de munca reconstituirii fondului cu culori acrilice potrivite. Daca prinzi miscarea, este cel mai simplu mod de a decora o vaza. Deasupra servetelului am lipit fluturii decupati din hartie si am mai trasat linii cu conturul acrilic auriu si plumburiu. Fundul si marginea interioara sunt vopsite cu culori acrilice asortate pentru a acoperi grundul alb.


5 comentarii:

  1. Cat sunt de minunate vazele <3 !!!
    Tare mult imi place cand lucrurile se transforma intr-un mod fericit si frumos :D.
    cu drag
    rux

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe !
    O zi sublima iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase lucrările,felicitări.Se pare că avem în comun pasiunea pentru lucrul de mână.Poți vizita acest blog https://ornamente3d.wordpress.com/tag/ornament-3d/ ca să vezi ceea ce fac și eu,una din pasiunile mele și câteva lucrări puse acolo.Mult mai multe le am postate pe facebook.Spor în toate și creativitate maximă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Minunate vazele !Ai avut multa imaginatie si au devenit unicate !Felicitari !
    Succes in continuare,
    Naica

    RăspundețiȘtergere