sâmbătă, 28 martie 2015

Mucha

Alfons Mucha a fost un pictor, designer, realizator de afise publicitare in stilul Art Nouveau. Dar, mai presus de orice, tare i-a mai placut sa imortalizeze femeia in desene unduioase, gratioase, pastelate. Femeile lui Mucha sunt zvelte, inconjurate de o aura fermecatoare, drapate in rochii usoare, translucide, lasand sa se intrezareasca un corp perfect. Sunt insotite intotdeauna de lujeri de plante si flori, uneori afiseaza bijuterii somptuoase. Creatia Mucha este inconfundabila, motiv pentru care obiectele decorate cu imagini ce o reproduc sunt irezistibile.
Am folosit in ultimul timp hartia decoupage cu reproducerile dupa Mucha. Am lipit pietricele colorate, am realizat arabescuri cu contur acrilic si sper ca am obtinut ceva ce aminteste de Art Nouveau. Setul de mai jos este format dintr-o cutiuta pe care v-am aratat-o si data trecuta si careia i-am adaugat un platou mic de mdf si un pahar mai inalt ce poate fi folsit ca vaza pentru flori cu tulpina scurta. Cutiuta este pentru bijuterii, platoul poate servi ca suport de bijuterii tinut la oglinda sau pe o noptiera.



Un comentariu: