duminică, 26 ianuarie 2014

Tissue paper cu evantaie

Am terminat ieri un set format din doua farfurii si un borcan, decorat cu servetel si tissue paper. Este prima data cand incerc acest gen de hartie fabricata din bumbac. Este mai scumpa decat hartia de orez, dar m-au atras modelele extrem de frumos colorate. Eu am ales evantaiele. Din pacate, desi este o hartie mai subtire decat cea obisnuita (se detaseaza de un suport exact ca la abtibilduri), nu este maleabila ca un servetel, am avut ceva de furca sa o lipesc, tot se salta cate un colt. Asta pentru ca, vazand-o subtire si putin transparenta, n-am mai umezit-o. Mare greseala! Acum m-am invatat minte, dar nu cred ca mai cumpar. A fost 14 lei coala A4, evantaiele sunt mititele, asa ca au intrat toate 8 in setul de mai jos. A doua farfurie este solitara, cu buchetele roz pe un fond mov-auriu.
P.S. Mi-este din ce in ce mai greu sa gasesc farfuriile. Eu nu le cumpar din online unde sunt prea scumpe. Desi sunt farfurii ieftine de sticla, este incredibil cum dispar de pe piata perioade indelungate. Pretul lor a crescut totusi treptat de la 3 lei acum doi ani la 4,5 lei in prezent.

Cod 85 Pret 35 lei
Cod 86 Pret 15 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu